Συμβουλές για να συζητήσετε την εμμηνόπαυσή σας με τους αγαπημένους σας

pexels-shvets-production-7176319

Πιστεύετε ότι ενδεχομένως περνάτε την εμμηνόπαυση σας... αλλά πώς θα κάνετε τους αγαπημένους σας να το καταλάβουν;

Αν έχετε μεγαλώσει με αυτό ως ταμπού (όπως οι περισσότερες), μπορεί να ντρέπεστε ή να μην είστε απολύτως σίγουρες για το τι συμβαίνει στον εαυτό σας.

Στο τέλος της ημέρας, θέλετε να το μοιραστείτε με τον σύντροφό σας, την οικογένεια ή τους φίλους σας με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί περισσότερο.

Αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να ξέρετε ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος...

Πώς λέω στους γύρω μου ότι περνάω την εμμηνόπαυση;

Κάποιοι άνθρωποι προτιμούν να καθίσουν και να συζητήσουν με τους αγαπημένους τους. Εξηγήστε ότι δεν αισθάνεστε καλά με τον εαυτό σας τον τελευταίο καιρό και ξέρετε ότι σε αυτό ευθύνεται η εμμηνόπαυση που περνάτε.

Επιλέξτε μια στιγμή όπου έχετε την προσοχή του φίλου ή του συντρόφου σας και αφήστε λίγο χρόνο για να κάνουν ερωτήσεις και να το συζητήσετε μαζί.

Μπορεί να διαπιστώσετε ότι το να γράψετε ένα μήνυμα για αυτό θα είναι πιο εύκολο για εσάς. Ενναλακτικά θα μπορούσατε να αφήστε μερικά βιβλία για την εμμηνόπαυση στη βιβλιοθήκη του σπιτιού για να τα δουν όσοι το συνηθίζουν

 

Η εμμηνόπαυση μπορεί να προκαλέσει μεγάλη σύγχυση.  Τι είναι στην πραγματικότητα; Βρίσκεστε σε αυτήν; Είστε πολύ νέα; Πολύ μεγάλη;

Πριν μιλήσετε με την οικογένεια και τους φίλους σας, ίσως να θέλετε να αναζητήσετε πληροφορίες για να ανακαλύψετε ό,τι μπορείτε για αυτό το φυσικό στάδιο της ζωής μιας γυναίκας.

Δεν χρειάζεται να τα μάθετε όλα μόνοι σας, αλλά ίσως σας βοηθήσει να επεξεργαστείτε τι συμβαίνει πριν το εξηγήσετε στον σύντροφό σας, την οικογένεια ή τους φίλους σας.

 

Ένα καλό σημείο για να ξεκινήσετε είναι να γνωρίζετε σε ποιο στάδιο βρίσκεστε:

- Αν έχετε συμπτώματα αλλά έχετε και κανονικά περίοδο, είναι πιθανό να βρίσκεστε στο στάδιο της περιεμμηνόπαυσης.

- Εάν δεν έχετε περίοδο για 12 συνεχόμενους μήνες, είστε μετεμμηνοπαυσιακή.

 

Extra tip: Σημειώστε όλα τα συμπτώματά σας και βαθμολογήστε τα με σειρά σημαντικότητας από το 1 έως το 10.

 

Στη συνέχεια, όταν συζητήσετε με την οικογένεια και τους φίλους σας, θα έχετε καλύτερη κατανόηση των συμπτωμάτων σας και θα μπορείτε να εξηγήσετε πώς σας επηρεάζουν.

 

Εμμηνόπαυση: Τι πρέπει να γνωρίζετε σε αριθμούς

 

Για να έχετε κατανοήσει τι συμβαίνει μέσα στο σώμα σας.

 

Καθησυχάστε την οικογένεια και τους φίλους σας...

 

Αυτή είναι η δική σας εμμηνόπαυση και θα πρέπει να βάζετε πάνω απ' όλα τη δική σας ευεξία. Αλλά η οικογένεια και οι φίλοι σας μπορεί να έχουν ανησυχίες, και αυτές είναι επίσης σημαντικές.

 

Τα αγαπημένα σας πρόσωπα μπορεί να έχουν παρατηρήσει ανεπαίσθητες ή σημαντικές αλλαγές στη διάθεση ή τη συμπεριφορά σας. Μπορεί να είστε λίγο απότομη ή να βρεθείτε ξαφνικά να ξεσπάτε σε κλάματα ενώ παρακολουθείτε μια ταινία - ή ακόμα και χωρίς προφανή λόγο!

Εύλογα, μπορεί να αναρωτιούνται τι στο καλό συμβαίνει.

Ειδικά η απώλεια μνήμης μπορεί πραγματικά να ανησυχήσει τους κοντινούς σας ανθρώπους. Είναι πολύ συχνή κατά την εμμηνόπαυση και συνήθως δεν αποτελεί ένδειξη για κάτι πιο δυσοίωνο, αλλά οι σύντροφοι μπορεί να φοβούνται τα χειρότερα αν δεν καταλαβαίνουν ότι οφείλεται στη μείωση των οιστρογόνων.

Όσον αφορά τις στενές σχέσεις, μπορεί να πιάσετε τον εαυτό σας να απομακρύνεται από τον σύντροφό σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η μελέτη σας μπορεί να βοηθήσει - αν καταλάβετε τι σας συμβαίνει, τότε θα είναι πολύ πιο εύκολο να το εξηγήσετε στους αγαπημένους σας.

 

...και να τους εκπαιδεύσετε.

Τώρα που εξηγήσατε ότι έχετε συμπτώματα εμμηνόπαυσης, είναι σημαντικό τα αγαπημένα σας πρόσωπα να γνωρίζουν πώς αυτό επηρεάζει την καθημερινή σας ζωή.

Ανεξάρτητα από την ηλικία ή το φύλο τους, είναι ζωτικής σημασίας να καταλάβουν όλοι τι είναι, ώστε να μπορούν να σας προσφέρουν υποστήριξη.

Η συζήτηση με τους φίλους θα μπορούσε να σας βοηθήσει όλους. Εσείς μπορεί να νιώθετε άνετα να συζητήσετε κάποια ενοχλητικά συμπτώματα, αλλά οι φίλοι σας μπορεί να μην το κάνουν (ή το αντίστροφο).

Η εξωτερίκευση των εμπειριών σας θα συμβάλει στην ομαλοποίηση και θα βοηθήσει τους άλλους να καταλάβουν τι συμβαίνει στο σώμα τους.

Extra tip: Η έρευνα μπορεί να είναι διασκεδαστική!

Υπάρχουν μερικές άκρως βοηθητικές πηγές που παρέχουν ακριβείς συμβουλές και υποστήριξη για την εμμηνόπαυση.

Μιλήσαμε με την ραδιοφωνική παραγωγό Mariella Frostrup και τη δημοσιογράφο Alice Smellie στο podcast μας, The Wellness Edit, και ακούσαμε πώς σπάνε τα (δυστυχώς ακόμα υπάρχοντα) ταμπού. Γιατί να μην ακούσετε το επεισόδιο με τον σύντροφό σας ή να κάνετε μια "βραδιά εμμηνόπαυσης" με φίλους;

Λίγα γέλια και καλές συζητήσεις βοηθούν όλους να συνειδητοποιήσουν πόσο συνηθισμένα είναι τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης: το πιο σημαντικό είναι ότι δεν είστε μόνες σας.

 

Οι συμβουλές σε αυτό το άρθρο έχουν ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν πρέπει να αντικαθιστούν την ιατρική φροντίδα. Παρακαλούμε συμβουλευτείτε τον παθολόγο σας πριν δοκιμάσετε οποιαδήποτε συμπληρώματα διατροφής ή θεραπείες. Τα συμπληρώματα διατροφής δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως υποκατάστατο μιας ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής.


Τελευταία ανανέωση: 21 Σεπτεμβρίου 2022, *source: hollandandbarrett.com




Προτάσεις για εσένα

Holland & Barrett Expert Συμπλήρωμα για Εμμηνόπαυση 60caps

από [H&B Expert]

39,99
H&B Expert Συμπλήρωμα Νυκτός για Εμμηνόπαυση 60caps

από [H&B Expert]

39,99
Holland & Barrett Έλαιο Νυχτολούλουδου & Starflower Oil 180caps

από [Holland & Barrett]

42,99
Holland & Barrett Συμπλήρωμα Κόκκινου Τριφυλλιού 1290mg 100caps

από [Holland & Barrett]

16,99
Holland & Barrett Σόγια Ισοφλαβόνες 1500mg 120caps

από [Holland & Barrett]

22,99
Natures Plus Melatonin Spray Σύμπλεγμα Μελατονίνης 59.14ml

από [Nature's Plus]

21,99
Natures Plus Melatonin Spray Σύμπλεγμα Μελατονίνης 59.14ml

από [Nature's Plus]

21,99